Visada pasitikslinkite užsakomųjų lėktuvų reisų išskridimo laikus. Kataloge ir kainyne nurodyti laikai yra orientaciniai. Net ir lėktuvo biliete nurodytas laikas kai kuriais atvejais gali būti pakeistas.Vėliausiai dieną prieš išskrendant būtinai pasitikslinkite lėktuvo išskridimo laiką. Šią informaciją suteiks kelionių vadovas.
Kelionių operatorius organizuoja turistų nuvežimą iš oro uosto į viešbutį atvykimo dieną ir iš viešbučio į oro uostą išvykimo dieną. Turistai vežami autobusu (kartais taksi), dažniausiai lydimi kelionių vadovo ar užsienio partnerių atstovo. Vėliausiai dieną prieš išskrendant pasitikslinkite išvykimo iš viešbučio laiką.
Jeigu nėra nurodyta kitaip oro uoste Jūs turite būti ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki lėktuvo reiso. Užregistravus bagažą yra išduodamas įsodinimo į lėktuvą kuponas. Po to reikia praeiti pasienio kontrolę, kur patikrinami dokumentai, bei aviacinio saugumo tarnybą. Čia gali būti tikrinamas Jūsų rankinis bagažas. Kelionių organizatorius neatsako, jeigu klientas pavėluoja arba dėl savo kaltės neatvyksta į oro uostą. Tiksli informacija apie lėktuvų reisų tvarkaraštį suteikiama oro uoste arba turizmo agentūroje.
Paprastai viešbučiuose nebūna triviečių kambarių. Užsakius vietą trečiajam ar ketvirtajam asmeniui, dviviečiame kambaryje pastatoma papildoma (sudedama) lova, sofa arba sulankstomas fotelis-lova. Už papildomą mokestį (dažniausiai reikia mokėti pačiame viešbutyje) galima išsinuomoti lovelę kūdikiui.
Atvykimo dieną viešbučio paros pradžia yra 14-18 val., išvykimo dieną viešbučio paros pabaiga yra 10 – 12 val. Paskutinę kelionės dieną iš viešbučio kambario su bagažu reikia išsikelti iki 10-12 val. Apie išsikėlimo iš viešbučio sąlygas Jus informuos viešbučio administracija arba Kelionių operatoriaus kelionių vadovai. Ši taisyklė galioja ir tada, kai išskridimo laikas yra naktį, net po 24 val. Išsikėlus iš kambario bagažą galima palikti viešbučio bagažo saugojimo kameroje arba tam skirtame kambaryje. Esant galimybei, viešbučio administracija gali svečius apgyvendinti anksčiau arba pratęsti išsikėlimo iš kambario laiką.
Kainyne pateikiami šie maitinimo variantai: be maitinimo arba su maitinimu vieną, du arba tris kartus per dieną. Maitinimo tipas nurodytas viešbučio aprašyme. Jeigu maitinimo tipas – „švediškas stalas“, tai reiškia, kad suvalgyto maisto kiekis – neribojamas. Kartais gali tekti pasirinkti vieną pagrindinį patiekalą iš kelių pasiūlytų. Kontinentinių pusryčių meniu sudaro kava ar arbata, sultys, džemas, sviestas ir bandelė. Gėrimai pietų ir vakarienės metu į maitinimo kainą neįskaičiuoti. Jeigu viešbutis yra „viskas įskaičiuota“ tipo, tai maitinimas yra ne mažiau kaip tris kartus per dieną, o vietinės gamybos gaivieji ir alkoholiniai gėrimai yra įskaičiuoti į kainą.
Tvarkant kambarius yra iššluojamos ir išplaunamos grindys, išsiurbiamos kiliminės dangos, sutvarkoma vonia ir tualetas, išnešamos šiukšlės ir paklojamos lovos. Aukštesnės kategorijos viešbučiuose kambariai yra tvarkomi kiekvieną dieną, o žemesnės kategorijos – 1 – 2 kartus per savaitę. Patalynė ir rankšluosčiai keičiami 1-2 kartus per savaitę. Jeigu klientas naudojasi virtuve, tai jos švara turi pasirūpinti pats.
Viešbučių kondicionieriai gali būti dviejų tipų: centriniai ir vietiniai. Centriniai kondicionieriai yra valdomi iš viešbučio pulto. Jie veikia arba ištisą parą, arba įjungiami nustatytu laiku kelioms valandoms per dieną ar naktį. Perspėjame, kad turistams, nepratusiems prie karšto klimato, tokia vėdinimo sistema ne visada gali būti pakankama. Vietiniai kondicionieriai yra įjungiami ir reguliuojami kambaryje individualiai. Karštomis dienomis oro kondicionierius net keliolika laipsnių gali sumažinti kambario temperatūrą. Paprastai turistams nebūnant kambaryje tiek centriniai, tiek vietiniai oro kondicionieriai automatiškai išsijungia.
Kai kuriose šalyse nerekomenduojama gerti vandens iš čiaupo. Bakterijomis užterštas vanduo gali pakenkti sveikatai ir sukelti žarnyno negalavimus.
Pietų šalių viešbučiuose pasitaiko elektros srovės tiekimo sutrikimų. Ne visur vienoda elektros srovės įtampa (125 V arba 220 V), todėl visada atkreipkite dėmesį į instrukciją voniose. Kai kuriuose viešbučiuose elektros lizdai yra kitokios formos nei Lietuvoje. Todėl naudojantis savais elektros prietaisais, reikia turėti „tarpininką“. Kartais viešbučiuose tokį prietaisą galima išsinuomoti.
Nemažai siūlomų viešbučių yra tose kurortų vietose, kur visą parą veikia restoranai, kavinės, diskotekos. Triukšmą kartais stiprina ir transporto eismas gatvėse. Viešbučio administracija atsako už ramybę viešbutyje, bet negali įtakoti triukšmo už viešbučio ribų. Pageidaujantiems ramybės patariame iš anksto atidžiai išstudijuoti mūsų kataloge pateikiamus viešbučių aprašymus ir pagal juos išsirinkti viešbutį ramioje, toliau nuo triukšmingų pramogų esančioje vietoje.
Jeigu trys žmonės nusprendžia apsigyventi dviviečiame viešbučio kambaryje, kuriame galima pastatyti papildomą lovą, trečiajam asmeniui taikoma nuolaida. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad apgyvendinimas bus dviviečiame kambaryje.
Turistas, keliaujantis vienas, moka nurodytą kainyne priemoką už vienvietį kambarį. Vienviečiai kambariai gali būti mažesni už standartinius dviviečius. Asmuo, keliaujantis su vaiku, kai kuriuose viešbučiuose gali užsisakyti vienvietį kambarį. Tokiu atveju vaikui kambaryje pristatoma lova ir suteikiama nuolaida. Kartais viešbučiai vieną turistą apgyvendina dviviečiame kambaryje, tačiau tai nereiškia, kad kambaryje bus apgyvendintas antras asmuo.