Warning: array_keys() expects parameter 1 to be array, null given in /home/koti/domains/koti.lt/public_html/rwdGate.php on line 214
Naudinga informacija - Vilniaus KOTI

NAUDINGA INFORMACIJA KELIAUJANTIEMS

SKRYDŽIAI, VIEŠBUČIAI, KAINA

ORO UOSTE

Išskridimo laikas

Visada pasitikslinkite užsakomųjų lėktuvų reisų išskridimo laikus. Kataloge ir kainyne nurodyti laikai yra orientaciniai. Net ir lėktuvo biliete nurodytas laikas kai kuriais atvejais gali būti pakeistas.Vėliausiai dieną prieš išskrendant būtinai pasitikslinkite lėktuvo išskridimo laiką. Šią informaciją suteiks kelionių vadovas.

Nuvežimas iš oro uosto į viešbutį ir atgal

Kelionių operatorius organizuoja turistų nuvežimą iš oro uosto į viešbutį atvykimo dieną ir iš viešbučio į oro uostą išvykimo dieną. Turistai vežami autobusu (kartais taksi), dažniausiai lydimi kelionių vadovo ar užsienio partnerių atstovo. Vėliausiai dieną prieš išskrendant pasitikslinkite išvykimo iš viešbučio laiką.

Registracija oro uoste

Jeigu nėra nurodyta kitaip oro uoste Jūs turite būti ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki lėktuvo reiso. Užregistravus bagažą yra išduodamas įsodinimo į lėktuvą kuponas. Po to reikia praeiti pasienio kontrolę, kur patikrinami dokumentai, bei aviacinio saugumo tarnybą. Čia gali būti tikrinamas Jūsų rankinis bagažas. Kelionių organizatorius neatsako, jeigu klientas pavėluoja arba dėl savo kaltės neatvyksta į oro uostą. Tiksli informacija apie lėktuvų reisų tvarkaraštį suteikiama oro uoste arba turizmo agentūroje.

Bagažas

Nuo 2 metų amžiaus kiekvienam keleiviui nemokamai leidžiama vežtis 15-20 kg registruoto bagažo ir 5 kg rankinio bagažo.
Papildomai yra mokama už kiekvieną viršsvorio kilogramą. Mokesčio dydis priklauso nuo aviakompanijos taisyklių ir skrydžio trukmės. Į bagažą negalima dėti lengvai dūžtančių bei labai vertingų daiktų. Apie pavojingų daiktų (ginklų ar kt.) pervežimą registruotame, ypač rankiniame bagaže būtina informuoti aviacinio saugumo tarnybos pareigūnus. Rankiniame bagaže griežtai draudžiama turėti pavojų keliančius daiktus (žirkles, užlenkiamus ar kitokius peilius, manikiūrines žirklutes ar kitus aštrius įrankius).
Jeigu kelionės metu bagažas dingsta arba yra sugadinamas, atskridus reikia nedelsiant apie tai pranešti oro uosto bagažo tvarkymo tarnybai ir informuoti Kelionių organizatorių. Už bagažo pervežimą atsakinga aviakompanija.

Aviakompanijų atsakomybė

Keleivių pervežimo oro transportu sąlygas apibrėžia 1929-ųjų metų Varšuvos konvencija, atitinkami valstybiniai įstatymai, jų priedai ir papildymai bei kiti teisiniai aktai.
Pavyzdžiui, jeigu dingsta bagažas arba jis yra sugadinamas, pareiškimą dėl įvykio keleivis privalo pateikti raštu atitinkamos aviakompanijos biure. Pareiškimą pateikti būtina ne vėliau kaip per 7 dienas po bagažo dingimo arba sugadintų daiktų atsiėmimo.
Už viską, kas su keleiviu gali nutikti skrydžio metu, t.y praėjus pasienio kontrolę ir iki nusileidimo oro uoste, atsako aviakompanija. Už lėktuvo vėlavimą, reiso panaikinimą arba tvarkaraščio pakeitimus, nepriklausančius nuo užsakovo (kelionių organizatoriaus), atsako aviakompanija. Tokius atvejus reglamentuoja vidinės aviakompanijų taisyklės ir tarptautinės nuostatos, kuriomis keleivis gali grįsti savo reikalavimus. Be to kiekvienos aviakompanijos biure galima gauti galiojančios Varšuvos konvencijos tekstą. Aviakompanija gali keisti lėktuvo tipą, nepranešusi apie tai klientams.

VIEŠBUČIAI

Informacija apie viešbučius

Įvairiose šalyse esančius viešbučius neįmanoma tiksliai suklasifikuoti pagal vienodai interpretuojamus kriterijus, todėl, priklausomai nuo šalies, atsiranda skirtingi vienodų kategorijų viešbučių standartai. Viešbučio kategorija priklauso nuo kambarių dydžio bei jų įrangos, aptarnavimo lygio bei teikiamų paslaugų kiekio. Kiekvienoje šalyje kategorijai keliami reikalavimai ir jų interpretavimas gali skirtis. Oficiali viešbučio kategorija nurodoma kiekvieno viešbučio aprašyme („viešbučio kategorija šalyje …“). Viešbučiai kataloge aprašyti išsamiai ir tiksliai, tačiau naujausi pasikeitimai, atsiradę po katalogo išleidimo, gali ir neatsispindėti viešbučio aprašymuose. Kartais nuo katalogo spausdinimo momento iki kelionės pradžios gali pasikeisti ir viešbučio kategorija. Kataloge yra informacija apie viešbutyje teikiamas paslaugas ir siūlomas pramogas. Kataloge ne visada įmanoma išvardyti visas paslaugas, už kurias reikia papildomai mokėti. Neretai sezono metu mokamų ir nemokamų paslaugų kiekis gali šiek tiek keistis. Pvz., dažniausiai asmeniniai seifai, esantys kambaryje ar registratūroje, yra nuomojami už papildomą mokestį. Panašiai būna su šaldytuvais ir mini barais. Už gėrimus, išgertus iš kambario mini baro, reikės išvykstant sumokėti pagal viešbučio administracijos pateiktą sąskaitą. Viešbučiuose paprastai draudžiama laikyti maistą mini bare ar kambaryje.
kambaryje esantis kondicionierius taip pat gali būti nuomojamas už papildomą mokestį. Apie tai informuojama kataloge. Daugelyje viešbučių reikia mokėti už kai kurias paslaugas, pvz., už naudojimąsi teniso aikštele, biliardu, sauna, jacuzzi, už gimnastikos centro lankymą ir kt.
Viešbučiuose gali būti dviviečiai, vienviečiai kambariai, apartamentai, studijos ir kt.
Apartamentas – viešbučio dviejų kambarių numeris, kuriame yra svetainė, miegamasis kambarys ir vonia. Studija – vieno kambario numeris su nedideliu prieškambariu. Gali būti ir su virtuvėle.
Turistinė klasė – paprasčiausi kurortų viešbučiai, kurie kai kada gali būti ir toliau nuo jūros (iki 3 km). Kambariuose yra dušas arba vonia, tualetas, gali būti ir balkonas.

Apgyvendinimas

Paprastai viešbučiuose nebūna triviečių kambarių. Užsakius vietą trečiajam ar ketvirtajam asmeniui, dviviečiame kambaryje pastatoma papildoma (sudedama) lova, sofa arba sulankstomas fotelis-lova. Už papildomą mokestį (dažniausiai reikia mokėti pačiame viešbutyje) galima išsinuomoti lovelę kūdikiui.

Viešbučio para

Atvykimo dieną viešbučio paros pradžia yra 14-18 val., išvykimo dieną viešbučio paros pabaiga yra 10 – 12 val. Paskutinę kelionės dieną iš viešbučio kambario su bagažu reikia išsikelti iki 10-12 val. Apie išsikėlimo iš viešbučio sąlygas Jus informuos viešbučio administracija arba Kelionių operatoriaus kelionių vadovai. Ši taisyklė galioja ir tada, kai išskridimo laikas yra naktį, net po 24 val. Išsikėlus iš kambario bagažą galima palikti viešbučio bagažo saugojimo kameroje arba tam skirtame kambaryje. Esant galimybei, viešbučio administracija gali svečius apgyvendinti anksčiau arba pratęsti išsikėlimo iš kambario laiką.

Maitinimas viešbučiuose

Kainyne pateikiami šie maitinimo variantai: be maitinimo arba su maitinimu vieną, du arba tris kartus per dieną. Maitinimo tipas nurodytas viešbučio aprašyme. Jeigu maitinimo tipas – „švediškas stalas“, tai reiškia, kad suvalgyto maisto kiekis – neribojamas. Kartais gali tekti pasirinkti vieną pagrindinį patiekalą iš kelių pasiūlytų. Kontinentinių pusryčių meniu sudaro kava ar arbata, sultys, džemas, sviestas ir bandelė. Gėrimai pietų ir vakarienės metu į maitinimo kainą neįskaičiuoti. Jeigu viešbutis yra „viskas įskaičiuota“ tipo, tai maitinimas yra ne mažiau kaip tris kartus per dieną, o vietinės gamybos gaivieji ir alkoholiniai gėrimai yra įskaičiuoti į kainą.

Kambarių tvarkymas

Tvarkant kambarius yra iššluojamos ir išplaunamos grindys, išsiurbiamos kiliminės dangos, sutvarkoma vonia ir tualetas, išnešamos šiukšlės ir paklojamos lovos. Aukštesnės kategorijos viešbučiuose kambariai yra tvarkomi kiekvieną dieną, o žemesnės kategorijos – 1 – 2 kartus per savaitę. Patalynė ir rankšluosčiai keičiami 1-2 kartus per savaitę. Jeigu klientas naudojasi virtuve, tai jos švara turi pasirūpinti pats.

Kondicionavimas

Viešbučių kondicionieriai gali būti dviejų tipų: centriniai ir vietiniai. Centriniai kondicionieriai yra valdomi iš viešbučio pulto. Jie veikia arba ištisą parą, arba įjungiami nustatytu laiku kelioms valandoms per dieną ar naktį. Perspėjame, kad turistams, nepratusiems prie karšto klimato, tokia vėdinimo sistema ne visada gali būti pakankama. Vietiniai kondicionieriai yra įjungiami ir reguliuojami kambaryje individualiai. Karštomis dienomis oro kondicionierius net keliolika laipsnių gali sumažinti kambario temperatūrą. Paprastai turistams nebūnant kambaryje tiek centriniai, tiek vietiniai oro kondicionieriai automatiškai išsijungia.

Vanduo

Kai kuriose šalyse nerekomenduojama gerti vandens iš čiaupo. Bakterijomis užterštas vanduo gali pakenkti sveikatai ir sukelti žarnyno negalavimus.

Elektros srovė

Pietų šalių viešbučiuose pasitaiko elektros srovės tiekimo sutrikimų. Ne visur vienoda elektros srovės įtampa (125 V arba 220 V), todėl visada atkreipkite dėmesį į instrukciją voniose. Kai kuriuose viešbučiuose elektros lizdai yra kitokios formos nei Lietuvoje. Todėl naudojantis savais elektros prietaisais, reikia turėti „tarpininką“. Kartais viešbučiuose tokį prietaisą galima išsinuomoti.

Triukšmas

Nemažai siūlomų viešbučių yra tose kurortų vietose, kur visą parą veikia restoranai, kavinės, diskotekos. Triukšmą kartais stiprina ir transporto eismas gatvėse. Viešbučio administracija atsako už ramybę viešbutyje, bet negali įtakoti triukšmo už viešbučio ribų. Pageidaujantiems ramybės patariame iš anksto atidžiai išstudijuoti mūsų kataloge pateikiamus viešbučių aprašymus ir pagal juos išsirinkti viešbutį ramioje, toliau nuo triukšmingų pramogų esančioje vietoje.

KAINA

Minimali kaina suaugusiam

Jeigu trys žmonės nusprendžia apsigyventi dviviečiame viešbučio kambaryje, kuriame galima pastatyti papildomą lovą, trečiajam asmeniui taikoma nuolaida. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad apgyvendinimas bus dviviečiame kambaryje.

Vienas turistas

Turistas, keliaujantis vienas, moka nurodytą kainyne priemoką už vienvietį kambarį. Vienviečiai kambariai gali būti mažesni už standartinius dviviečius. Asmuo, keliaujantis su vaiku, kai kuriuose viešbučiuose gali užsisakyti vienvietį kambarį. Tokiu atveju vaikui kambaryje pristatoma lova ir suteikiama nuolaida. Kartais viešbučiai vieną turistą apgyvendina dviviečiame kambaryje, tačiau tai nereiškia, kad kambaryje bus apgyvendintas antras asmuo.

Nuolaidos vaikams

Dauguma aviakompanijų taiko vienodas taisykles ir nuolaidas vaikams. Užsakydami kelionę, privalote pateikti ne tik vaiko pavardę, bet ir tikslią gimimo datą. Jeigu kūdikiui kelionėje sukanka 2 metai, aviakompanija jį laiko 2 metų vaiku. Kūdikiui iki 2 metų vieta lėktuve ir nustatytas neregistruoto bagažo svoris nepriklauso. Vaikui nuo 2 metų amžiaus, kaip ir suaugusiam, priklauso vieta ir nemokamai registruojamo bagažo norma.
Vaikui, keliaujančiam kartu su dviem suaugusiais, mokančiais kelionės kainą pagal kainyną, taikoma nuolaida, nurodyta kainyne priklausomai nuo vaiko amžiaus. Jeigu nurodytas vaiko amžius nuo (amžius), tai reiškia, kad nuolaida taikoma nuo nurodyto amžiaus įskaitytinai. Jeigu nurodytas vaiko amžius iki (amžius), tai reiškia, kad nuolaida taikoma, jeigu iki kelionės pabaigos vaikui nėra suėjęs nurodytas amžius.
Šeimai, keliaujančiai su vienu vaiku, nuolaida vaikui taikoma tuo atveju, kai šeima pasirenka gyventi dviviečiame kambaryje su trečia pristatoma lova. Vaiko amžius, iki kurio taikoma nuolaida, nurodomas kainyne.

VILNIAUS KOTI

  •   A. Domaševičiaus 3/6, Vilnius LT - 01400

  •    Tel.: +370 52 31 31 48

  •    El. paštas: tour@koti.lt

         

Naujienlaiškis

© 2017 Vilniaus KOTI

Show Buttons
Hide Buttons

Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/koti/domains/koti.lt/public_html/wp-content/themes/lovetravel/footer.php on line 34